Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két év múlva Budapestre is fapados járatokat indíthat Szöulból a dél-koreai Jin Air légitársaság.
A Jin Air a lengyel Pasazer híroldal szerint 2019-ben tervezi elindítani menetrendszerinti járatait a dél-koreai fővárosból Budapestre és Zágrábba - jelentette a BUD Flyer blog.
A Korean Air fapados leányvállalatának tervei szerint 2020-ban pedig Belgrádot és Bukarestet is felvennék a térképükre.
A európai terjeszkedésről szóló tervek komolyságát mutatja, hogy a légitársaság vezérigazgatója, Choi Jung-ho egy koreai sajtótájékoztatóan jelentette be az új járatok indulását, egyelőre pontos dátum nélkül.
A Jin Air 2015-ben indította első hosszútávú járatát Honoluluba, de ezen kívül a belföldi úti célok mellett Kínába, Vietnamba, Japánba, Thaiföldre, Tajvanba, Malajziába, Fülöp-szigetekre és Ausztráliába is repül.
A társaság tovább bővítené a Boeing 777-es flottáját, és vélhetően ezen típussal indítaná el a budapesti járatát is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.