Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Sikert sikerre halmoz a dubaji Mochi divattervező cég, amelynek alapítója és tervezője, a palesztin származású Ajah Tabari a kalocsai hímzés motívumait használta fel legújabb, Hungary Collection elnevezésű 2018-as kollekciójában.
A Mochi elnevezésű vállalkozásról és a magyaros ruhákról most a Harper's Bazaar közel-keleti kiadása számolt be sok fotóval.
A cikk apropóját az adta, hogy a londoni tanulmányai után Dubajban letelepedő Ajah Tabari kalocsai mintás kollekciója már a világhírű Net-a-porter dizájner shop kínálatába is bekerült.
A portálon elérhető ruhadarabokat borsos áron kínálják: egy ujjatlan top például 165 euróba (nagyjából 51 ezer forintba), a ruhák pedig 465-510 euróba (144-158 ezer forintba) kerülnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.