Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Négy új ízt fejlesztettek ki.
Újradizájnolja a diétás kólát a Coca-Cola – közölte a cég szerdán. A közleményükben azt írják, a hagyományos Diet Coke mellé új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az ital.
A közlemény szerint az új ízeket évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember véleményét vették figyelembe a kialakításuk során, így született meg végül a gyömbéres-lime-os, a Feisty Cherry néven futó új cseresznyés, a vérnarancsos és a mangós ízesítésű diétás kóla.
A hagyományos Diet Coke 1982 óta van piacon, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új termékeket úgy alakították ki, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.
A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek. Az új termékeket egyelőre csak Észak-Amerikában fogják árulni, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.