szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Négy új ízt fejlesztettek ki.

Újradizájnolja a diétás kólát a Coca-Cola – közölte a cég szerdán. A közleményükben azt írják, a hagyományos Diet Coke mellé új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az ital.

A közlemény szerint az új ízeket évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember véleményét vették figyelembe a kialakításuk során, így született meg végül a gyömbéres-lime-os, a Feisty Cherry néven futó új cseresznyés, a vérnarancsos és a mangós ízesítésű diétás kóla.

©

A hagyományos Diet Coke 1982 óta van piacon, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új termékeket úgy alakították ki, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.

A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek. Az új termékeket egyelőre csak Észak-Amerikában fogják árulni, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Mit rejt az iPhone 12 belseje? – videó

Mit rejt az iPhone 12 belseje? – videó

Csak egy négynapos hétvégénk lesz jövőre

Csak egy négynapos hétvégénk lesz jövőre

Mostantól hivatalosan is ülésezik a Facebook "legfelsőbb bírósága"

Mostantól hivatalosan is ülésezik a Facebook "legfelsőbb bírósága"