szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Négy új ízt fejlesztettek ki.

Újradizájnolja a diétás kólát a Coca-Cola – közölte a cég szerdán. A közleményükben azt írják, a hagyományos Diet Coke mellé új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az ital.

A közlemény szerint az új ízeket évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember véleményét vették figyelembe a kialakításuk során, így született meg végül a gyömbéres-lime-os, a Feisty Cherry néven futó új cseresznyés, a vérnarancsos és a mangós ízesítésű diétás kóla.

coca-colacompany.com

A hagyományos Diet Coke 1982 óta van piacon, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új termékeket úgy alakították ki, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.

A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek. Az új termékeket egyelőre csak Észak-Amerikában fogják árulni, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!