Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A szakértők által várt nyereség helyett veszteségről számolt be a Mattel amerikai játékgyártó a tavalyi utolsó negyedévben, miután csökkent több vezető terméke, így Fisher-Price játékok és a Hot Wheels autómodellek eladása.
A cég 281,3 millió dollár, részvényenként 82 cent veszteséggel zárta a tavalyi utolsó három hónapot az egy évvel korábbi 173,8 millió dollár, részvényarányosan 50 cent nyereség után – írta az MTI. Az új amerikai adózási szabályok változása miatt a profitot 457 millió dollár egyszeri tétel csökkentette.
Tavaly novemberben a The Wall Street Journal szellőztette meg a hírt, hogy tárgyalások kezdődtek a szintén amerikai Hasbro és a Mattel között utóbbi felvásárlásáról. A Mattel több éve sikertelenül próbálkozik a költségcsökkentő szerkezetátalakítással.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.