szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Twitternél is rájöttek: abból lesz nagy üzlet, ha mindenki olyan tartalmat kap, ami tényleg érdekli.

Mindenkit meglepett a Twitter a bejelentésével: a cég első alkalommal ért el nyereséget, 91 millió dolláros pluszban zárták a negyedévet. A friss jelentésből az is kiderül, hogy egy év elteltével nőtt újra a vállalat bevétele.

Pedig a felhasználók számát nem is tudták növelni. A siker okának az elemzők azt tartják, hogy rá tudták venni a felhasználókat, töltsenek minél több időt a Twitteren. Ehhez egyfelől az kellett, hogy a videókra fókuszáljanak, másrészt pedig az, hogy mindenki a számára releváns tartalmat lássa fontos helyen. Ahogy a Bloombergnek egy elemző magyarázta, most már "a megfelelő tweeteket a megfelelő embereknek a megfelelő időben" mutatják.

De azt is kiemelte a jelentés: 2017 második felében nagyon sokat kellett azon dolgozni, hogy elmagyarázzák, miként befolyásolták az oroszok a 2016-os amerikai elnökválasztásban a tartalmat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!