szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Óriási sikert arat az európai piacokon egy szibériai gyógynövényekből készült kozmetikumcsalád. A volt üdítőgyáros tulajdonos viszont aggódik, vajon az amerikaiak mit szólnak a Made in Russia címkéhez.

Egy orosz vállalkozó, Andrej Trubnyikov, aki korábban üdítőket gyártott, felismerte, hogy a Szibéria érintetlen, tiszta levegőjű környezetében élő gyógynövények jó üzleti lehetőséget kínálnak - adta hírül a lengyel Rzeczpospolita cikke alapján a Napi.hu.

A termékeket azonban nem akarta hangsúlyosan összekötni Oroszországgal – nehogy negatív konnotációkat ébresszen a vásárlókban - ezért Natura Siberica néven forgalmazza őket. Jelenleg a világ 45 országába exportál, kozmetikumai különösen Görögországban és Spanyolországban népszerűek. A 2008-ban alapított márka mostanra elérte a 300 millió dolláros értékesítést.

A gyógynövényeket Trubnyikov farmjáról szerzik be, valamint helyiek szedik össze olyan területekről, ahol nem zajlik emberi művelés. Angliában nagyon nehezen hitték el, hogy a fagyos sztyeppéken bármi is megterem, de a termékek franciaországi sikere meggyőzte őket.

Trubnyikov jelenleg Amerikát szeretné meghódítani, de nem tudja, hogyan reagálnak majd az ottani fogyasztók a Made in Russia címkére.

 Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gifeket, videókat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!