Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Orvosi időpontokról, sírásról, munkahelyi alvásról, pártállásról és a közösség médiahasználatról kamuzunk a leggyakrabban, a nemek között azonban nagy különbségek vannak.
A Simply Hired nevű amerikai online állásportál kutatásában arra kereste a választ, mi az, amivel kapcsolatban az alkalmazottak a leggyakrabban lódítanak, és mely hazugságok miatt van leginkább bűntudatuk – írta a Pénzcentrum. A nők az orvosi időpntokról és a sírásról, a férifak az alvásról és a közösségi média használatátáról füllentenek inkább.
Az ezer amerikai válaszadó részvételével készült kutatásból kiderült, a munkavállalók 34 százaléka hazudott már orvosi vizsgálatának időpontjával kapcsolatban, 30 százalékuk pedig arról, hogy sírt-e a munkahelyén. A harmadik leggyakoribb hazugság (29,8 százalék), amikor azt titkolják, hogy elaludtak munkaidőben. Több mint 26 százalék hazudott már politikai pártállásával kapcsolatban, és a megkérdezettek csaknem negyede füllentett a közösségi média használatáról is. 17 százalékuk titkolta munkahelyi afférját.
Az Egyesült Államok déli részén a melegek és biszexuálisok 71 százaléka titkolja nemi orientációját, és ugyanitt a legmagasabb (37 százalék) azok száma, akik elhallgatják vagy tagadják, hogy demokrata-szimpatizánsok. Észak- Nyugaton inkább a republikánusok (26 százalék) nem merik vállalni azt, hogy kire szavaznak.
A megkérdezett nők több mint fele sírt már valaha a munkahelyén, és 7,5 százalékuk hazudott a terhességéről, például azért, mert félt, hogy akkor nem léptetik elő.
A felmérésből az is kiderült, mely hazugságok miatt van bűntudatuk az alkalmazottaknak: első helyen a lopás áll, majd a céges számlákkal való trükközés következik, de a terhesség eltitkolása és a büntetett előélettel kapcsolatos hazugság is bűntudatot ébreszt a munkavállalókban.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.