szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A fast fashion lánc belassult.

Újabb megoldandó problémával kénytelen szembesülni a H&M. A világ második legnagyobb divatcégének Facebook-oldalán most éppen amiatt gyűlnek a panaszok, mert nehezen tud eleget tenni az internetes rendeléseknek – írja a Bloomberg. A hírügynökség internetes oldala idéz egy kommentelőt, aki azt nehezményezi, hogy mire megérkezik a babájának rendelt ruha, addigra kinövi. Mások pedig azt vetik a divatcég szemére, hogy mire megkapják a rendelt terméket, az kimegy a divatból.

A késéseket az okozza, hogy a forgalom 7 százalékát bonyolító svédországi elosztó központban építkezések zajlanak – ismerte el a cég szóvivője, aki a vevők türelmét és megértését kérte.

A gond azonban ennél nagyobb: a H&M ugyanis az elmúlt időszakban nagyon rossz eredményeket produkált, tőzsdei értéke 2017-ben 41 százalékot zuhant. Az első negyedévben üzemi eredménye több mint tízéves mélypontra süllyedt, az eladatlan készletek pedig egyre nő. A helyzet javítását pedig éppen az online értékesítés felpörgetésével képzelte el a társaság. Ennek felgyorsítása érdekében újítják fel a borasi logisztikai központot is.

(Bloomberg)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!