Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nagy késésben van a Modulo buszok szállítása.
Jelentős késésben van a Modulo 168 d szállítása a Népszava szerint. A BKV-nak már a harmincadik ilyen típusú csuklós buszt kellett volna megkapnia április 11-ig, de az Ikarus Egyedi Autóbusz Gyártó Kft. (IEAG) a határidő előtt mindössze öt járművet szállított le, és még azok sem álltak forgalomba.
A késedelmes teljesítés miatt járművenként napi 150 ezer forintos kötbérre jogosult a megrendelő, de a BKV nem adott egyértelmű választ a lapnak arra, hogy érvényesíti-e kötbérjogosultságát. A gyártó nem adott új ütemezést.
A buszok értéke egyenként nettó 86 millió forint, a 30 darab beszerzésére nettó 2,6 milliárd forintot fordított volna a BKV, de az elmaradás miatt csak az elkészült öt darab árát fizette ki.
Az IEAG-nak összesen 180 csuklóst kellett volna legyártania áprilisra, ebből a nagyobb tétel, 150 darab a Volánbusz megrendelése. A társaság nem reagált a lap azzal kapcsolatos megkeresésére, hogy kaptak-e a járművekből.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
A Lidl egyelőre nem kapott hivatalos értesítést erről.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Ezért a tervezettnél korábban újraindulhat a forgalom a vasúti csomópontban.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.