szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A rántottától az áramfogyasztáson keresztül az olvasnivalóig az élet egyre több területén megkerülhetetlen a leköszönő felcsúti polgármester.

Nem is gondolnák sokan, milyen könnyen találkozhatnak olyan termékekkel, amelyeket a Mészáros Lőrinchez köthető cégbirodalom kínál – olvasható az e heti HVG-ben. A Mátrai Erőmű az ország második legfontosabb energiaforrása a paksi erőmű után, a Hunguest Hotels szállodáiban 1,4 millió vendégéjszakát töltöttek el tavaly, a Balatontourist kempingjeiben pedig 655 ezret. A Vivienvíz évi 6 millió másfél literes ásványvizet palackoz, az MKB Bank 190 ezer ügyféllel áll kapcsolatban. A Mediaworks vidéki lapjai pedig a választópolgárok 43 százalékához eljutnak.

De elindul Mészáros saját sportszermárkája is – az egykor Felcsúton is focizó Szélesi Zoltán feleségével közösen viszik a céget –, a 2rule nevet már levédették, ahogy a piros-feketében vagy piros-fehér-zöldben repülő turulos logót is. De a Mészáros-birodalomhoz került két tokaji borászat, a leköszönő felcsúti polgármester gyerekei pedig ajtó- és ablakgyártót vettek.

Aki pedig csak enni szeretne, az is találkozhat Mészárosék termékeivel: az Újházi Tyúk Kft. 200 ezer tyúkja az ország minden egyes lakosát évente átlagosan hat tojással ajándékozza meg.

Részletek a HVG hetilapban.

HVG
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!