Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Fehrer döntésének oka a munkaerőhiány.
Mégsem épít gyárat egyelőre Kozármislenyben a nagy német autóipari beszállító, a Fehrer Automotive GmBH – írja a Szabad Pécs. A cég négy éven belül ezer főnek munkát biztosító, üléseket és kartámlákat készítő üzem létesítéséről tárgyalt a baranyai település vezetőivel, ám végül elállt ettől, erősítette meg a polgármester.
Bíró Károly szerint a döntés fő oka a magyarországi munkaerőhiány, a városvezető szerint azonban „egyes pécsi fideszes politikus ténykedése” is ott van a háttérben. A megyeszékhelyen sokáig amellett kardoskodtak, hogy Kozármisleny helyett Pécsre vigyék a gyáregységet.
A Fehrernek már van Magyarországon gyára, ez a Móron működő Fehrer Autmotive-Rába Kft., a Szabad Pécs szerint a munkaerőhiány ezt az üzemet is érinti.
A pécsi lapok januárban írtak arról, hogy a kozármislenyi ipari parkban építheti meg újabb magyarországi üzemét a német cég.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ingatlanos cégeket kérdeztünk, a saját ügyfeleik között mit látnak, milyen kompromisszumokat kötnek azok, akiknek muszáj lakást venniük vagy bérelniük, de alig van miből?
A birtokunkba került fotók és videók, valamint belső források elmondása alapján a próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég ígért.
Bár nem minősül hivatalos vizsgálatnak a bankkal kapcsolatos hatósági érdeklődés, a folyamat akár komoly következményekkel is járhat.