Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Különleges festést kapott a pontosan századik Airbus A321, melynek bemutatójához rendhagyó ünnepség is társult.
Átadták hétfőn Budapesten a Wizz Air flottájának 100. gépét, amely különleges, ezt sugalló festést is kapott. Az avatáshoz kapcsolódóan hangulatos ünnepség is társult a légitársaság Facebook-oldalán megjelent fotók tanúsága szerint. Például pomponlányok is szórakoztatták a jelenlévőket. Mutatjuk:
A Portfólió azt írja, a Wizz Air flottája 14 év alatt nőtt 100 darabosra, a gépek átlagéletkora jelenleg 4,6 év. A légitársaság új gépei már mind A321-esek, amik jóval hatékonyabbak, mint a korábbi A320-asok, több utast szállítanak, az egy utasra vetített költségek jóval alacsonyabbak, mint a régebbi gépeknél. A cél az, hogy 2023-ra a kapacitás 75 százalékát az új, A321-es gépek adják – írja a lap.
A légitársaság vezetője szerint 2026-ra elérhetik az évi 100 milliós utasforgalmat és a 600 ezer járatot, ami csaknem 10 ezer alkalmazottat igényelhet.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Cunamiként zúdítja a kormány a támogatásokról szóló bejelentéseket, ám ezek valójában azt mutatják, hogy az állam továbbra is igyekszik kivonulni a szociálpolitikából.