Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kifejezetten üdítően hatna Ukrajna sokfelé igencsak lepukkant közlekedési rendszerére, ha egyszer valóság lenne a hyperloopként ismert vákuumvasút, és ott is lehetne vele napi szinten utazni. Ilyen elképzelések vannak már más országokban is. Ukrajnában Dnyipro városban építenének tesztpályát.
Ukrajna is élénken érdeklődik a jövő szupervonata iránt: csütörtökön együttműködési memorandumot írt alá Kijevben Volodimir Omeljan ukrán infrastrukturális miniszter Dirk Ahlbornnal, a Hyperloop Transportation Technologies (HTT) vállalat vezérigazgatójával – közölte a tárca.
Közös központot hoznának létre Ukrajnában, ahol a Hyperloop technológia fejlesztésében élen járó HTT vállalat ukrán szakemberekkel együtt dolgozna a technológia továbbfejlesztésén. Még nem dőlt el, hogy a központ Kijevben vagy a keleti országrészben lévő Dnyipro városában lesz-e. Az emlékeztető aláírói vállalták azt is, hogy közösen keresnek befektetőket a projekt finanszírozásához.
Omeljan már februárban közölte, hogy a tervek szerint jövőre elkezdődhet egy Hyperloop tesztpálya építése Dnyipróban, magánbefektetői pénzből.
A Hyperloop acélcsövekből álló közlekedési rendszer, vákuumos belsejében légnyomással hajtott lebegő, úgynevezett kapszulavonatokkal. Becslések alapján a közlekedési eszköz képes meghaladni az óránkénti 600 kilométeres sebességet.
Az infrastrukturális minisztérium egy illetékese az UNIAN hírügynökségnek kifejtette, hogy egy kilométer földfelszíni csővezeték megépítése a HTT előzetes becslése szerint Ukrajnában mintegy 10 millió dollárba kerülne, ez olcsóbb, mint hagyományos vasutat építeni. A föld alatti Hyperloop azonban nyolcszor ennyibe kerülne.
A miniszter a várható Hyperloop jegyárakkal kapcsolatban előrebocsátotta, hogy amíg nem bizonyosodnak meg a rendszer biztonságosságáról, csak teherszállításban gondolkodnak. Ha viszont megindulhat majd a személyszállítási is, szerinte a Hyperloop vonatokra olcsóbbak lesznek a jegyek, mint a hagyományosokra vagy a repülőgépekre, mert a vákuumvasút infrastruktúrájának fenntartása kevesebbe kerül. Megjegyezte, hogy az egymástól 470 kilométerre lévő Kijev és Odessza közötti utat a Hyperloop fél óra alatt tenné meg, most ugyanez tíz óra vonattal, repülővel pedig egy óra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Havonta 220 ezer forintot fizetett a család a kisfú elhelyezéséért a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.