Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Kele János futballszakértő szerint hasznos és jó, hogy van a 2rule-ügy, mert leleplezi a magyar foci korrupt természetét. Az egész csakis a lenyúlásról szól.
Facebook-posztban összegzi véleményét Kele János futballszakértő a 2Rule-ügy kapcsán. Mészáros Lőrinc új sportruhamárkája, amelyről a HVG az elsők közt adott hírt, már több magyar NB I-es csapatnál is kiütötte a nyeregből az addig használt, nagy nemzetközi márkákat. Egy olyan márka, amiről semmit nem lehet tudni, nincs weboldala, reklámjai, maga a fekete lyuk.
A Dárdai Pál nevével is eladott 2Rule-történet Kele szerint jó és hasznos, "mindent megmutat a kapzsiságból, ostobaságból és azokból a sógor-koma-haver alapon osztogatott hátlapogatásokból, amikbe a magyar futball a közpénzfürdőben dőzsölés közben - látszólag észrevétlenül - belefullad". Semmilyen logikus érv nem szól amellett ugyanis, hogy egy évtizedes kutatási, tapasztalat előnnyel rendelkező nemzetközi cég termékét lecserélje egy profi klub egy ismeretlen kis bt termékeire. A saját érdekeivel megy szembe.
"Képzeld el, hogy a te bétéd honlap, cégtábla és referencia nélkül így berobban ugyanerre a piacra. Nem röhög a vakbeled?"
Kele szerint egyértelmű a helyzet: "a magyar futball környékén senki nem akar előrelépni, fejlődni, eredményt elérni. A verseny, a teljesítmény, a tehetség üldözendő és nemkívánatos - teljes iparág lényege a kifizetés, semmi más. A belefeccölt állami lóvé magánvagyonná változtatása." Erről szól a 2Rule nyomulása és nyomatása, a stadionépítések, a focijogok brutális felpumpálása. "A kifizetés a lényeg. A magyar futball lett a NER pénztárja, amihez hó végén oda lehet fáradni, és fel lehet venni a jattot a borítékban. Jut mindenkinek, aki a mi kutyánk kölyke, nyugi."
"Nemzeti máz, giccs, tehetségtelenség, pofátlanság, igénytelenség és mutyi. Ez a magyar futball. Ezt intézményesíti a 2Rule, ezt üzeni nekünk a logó, a szín, a forma, a kincstári gagyi, ami majd senkinek sem kellő, közepesnek is csak elfogultsággal hazudható tucatjátékosok mellizmán feszül majd."
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.