szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A gép utasai a London melletti terminálon rekedtek, sokáig azt sem tudták, miért. A Wizz Air elnézést kért.

Ahogy korábban megírtuk, sok utas, köztük magyarok is a London melletti Luton reptéren rekedtek, miután kiderült, hogy a Wizz Air magyarázat nélkül törölte a debreceni járatát.

A keddi RTL Híradónak az egyik utas telefonon mesélte el a történteket. Mint mondta, a légitársaság nem tájékoztatta őket a helyzetről, a pultnál, amelyhez odairányították őket, a Wizz Air két alkalmazottja állt, de ők sem tudtak semmiről. A4-es papírok voltak náluk, azokat osztogatták, azt kérve, hogy hívják fel a rajta lévő telefonszámot.

Később kiderült, hogy a légitársaság csak később tudja megoldani, hogy a pórul járt utasok folytatni tudják az útjukat, mire sokan felháborodtak, kiabáltak, hangosan füttyögtek.

A Híradóban elhangzott, a hangzavar miatt rendőrök érkeztek a helyszínre, a csalódott utasok pedig tőlük kaptak felvilágosítást, a két Wizz Air-alkalmazott addigra ugyanis elment. A magyar férfi azt is mondta, hogy villámcsapás érte az egyik gépet, emiatt pedig egy repülőt sem engedtek leszállni Lutonban, mindegyiket máshova irányították át.

A Wizz Air részéről azt közölték: a rossz időjárás miatt kellett törölniük a járatokat, minden utastól elnézést kérnek, a jegyek átfoglalását pedig ingyen elvégzik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!