Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Coca-Cola bevásárolt a sztárkosaras Kobe Bryant sportital-cégébe. A céljuk az, hogy lenyomják a konkurens Gatorade-et.
A Coca Cola azért fektetett be a BodyArmorba, mert saját terméke, a Powerade alulmaradt a konkurens Pepsi sportitalával, a Gatorade-del szemben – írta a Reuters. A céget az is motiválta a befektetésre, hogy egyre kevesebb fogy a kólából. A Coca-Cola ugyan nem hozta nyilvánosságra, mennyit invesztált a kosaras cégébe, de az biztos, hogy bármikor növelheti tulajdonrészét. Bryant a BodyArmor harmadik legnagyobb részvényese.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.