szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Lassan alig találni olyan borhetet, fesztivált, zenei rendezvényt a Balaton körül, ahol támogatóként vagy koprodukciós partnerként ne jelenne meg a Nagyon Balaton logója.

A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója, Guller Zoltán szerint is az egyik legfontosabb turisztikai kezdeményezés főszervezője a fesztiválpiacon már versenyhelyzetben is bizonyított Volt Produkció Kft. és két tulajdonosa, Lobenwein Norbert és Fülöp Zoltán. A miniszterelnök lányával, Orbán Ráhellel és másokkal egyetemben ők jelentik ma a turisztikai márkaépítés agytrösztjét. A szponzor pedig az ország legnagyobb vállalata, a Mol.

A Nagyon Balaton oldaláról a Siófok 50 logóra kattintva a Helló Siófok portálra lehet jutni, ahol elsőként a Mészáros Lőrinchez kötődő Mirabella és Aranypart Kemping tűnik fel az ajánlott szálláshelyek között. A Nagyon Balaton oldalán pedig nemcsak hirdet a Balatontourist, amelynek kilenc kempingjét szintén Mészáros üzemelteti, hanem kiemelt támogatóként, főpartnerként is szerepel.

A Nagyon Balaton több prospektust is kiad a rendezvények, helyszínek és szolgáltatások népszerűsítésére, ilyen a Mol-kutakon kapható Balaton Magazin vagy a programajánló Best of Summer. De nem csak ezek gyűjtik össze a balatoni eseményeket: Mészáros Lőrinc médiavállalatának, a Mediaworksnek is van saját balatonos magazinja, a likeBalaton. A lap ajánlásai között olyan bornapokra, -hetekre hívják fel a figyelmet, amelyeken a szintén Mészáros tulajdonában lévő Dereszla vagy Canter Borházak nedűi is bemutatkoznak. További részletek az e heti HVG-ben.   

HVG
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!