Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy nem mindennapi macska adta az ötletet.
Kitalálója és megvalósítója az a Homonnay Gergely, aki macskájára, Erzsébet Fenevadovára üzletet alapított az interneten: pólókat, szatyrokat, táskákat, komplett macskás kollekciót árul. Mostani, 2Na néven futó márkája már a harmadik, egyben a legsikeresebb is – árulta el a hvg.hu-nak.
Amikor kijött a 2Rule, azt hittem, ez valami vicc, valaki trollkodik. De aztán rádöbbentem, hogy nem, ez a magyar valóság
– írta megkeresésünkre.
Homonnay Gergely azt is elárulta, hogy macskája közösségi oldalának egyik olvasója kereste meg, hogy pénzt fektetne a projektbe. „Innen már csak egy hét volt, és a webshopban megjelentek a termékek: pólók, táskák baseballsapkák”, rajtuk a felirat: 2Na. A névválasztást Homonnay Gergely ezzel indokolta: „akinek van macskája, azt tudja, hogy a macskáknak nem szabad tonhalat (angolul tunát, vagyis 2Nát) adni, mert abban a pillanatban függővé válnak. Én sajnos ezt annak idején nem tudtam, így a macskám, Erzsébet Fenevadova már lassan nyolcadik éve tonhalon él. Ha nincs tonhal, inkább koplal. A macskák személyzete – mert a macskáknak szerintem nem gazdájuk, hanem személyzetük van – azt is tudják, hogy ezek a kis szobatigrisek mind világuralomra törnek. Így jött a 2NA – RULE THE WORLD, azaz tonhal – urald a világot kollekció”.
A márka bejött, az emberek már a hivatalos indulás előtt elkezdték rendelni a termékeket, „tudtam, hogy vinni fogják a 2NA RULE THE WORLD cuccait a mint a cukrot, de ekkora népszerűségre nem számítottam. Olyan érzésem volt, mint amikor a Kádár-rendszer utolsó éveiben banánért álltak sorban az emberek” – tette hozzá.
Homonnay Gergely azt nem tudta megmondani, hogy miből hány darabot adtak el. Szerinte macskája ismertsége is kellett ahhoz, hogy ennyire sikeres legyen a kampány,
hiszen 2NA RULE THE WORLD-öt viselni egy kőkemény állásfoglalás a jelenlegi kormány politikája, a közállapotok, vagy éppen a rémisztő közöny ellen.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.