Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csak az első napon 40 ezer vevőjük volt, a kasszáknál több mint két órát kellett sorban állni.
Naponta 28 ezer vásárlót fogad a nemrég megnyitott első indiai IKEA. Az áruház Hyderabad városágban építette fel első üzletét az országban, az első évben mintegy hatmillió fős forgalmat várnak.
Az IKEA a nyitónapon 40 ezer vásárlót fogadott, a hatalmas tömeg miatt a kasszáknál több mint két órát kellett sorban állni, az épület körüli utcákban pedig hatalmas dugó alakult ki – írja a Quartz India.
Az áruház, hogy a jövőben elkerülje az ehhez hasonló szituációkat, indiai weboldalán egy külön menüpont alatt folyamatosan tájékoztatja a vásárlókat arról, hogy előreláthatólag mennyit kell várakozni a kasszáknál. Így azok, akik éppen az áruházba készülnek, jobban meg tudják tervezni a vásárlást.
Az IKEA első indiai hétvégéje után Instagram-oldalán üzenetben közölte a vásárlókkal, hogy telt ház van náluk, ezért csak korlátozott számú vásárlót tudnak fogadni.
De ne aggódjatok, az év 365 napján nyitva vagyunk!
- üzenték.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.