EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Műsortámogatói spotot, rovatszponzorációt, és termékelhelyezést is kaptak.
Újabban a tévében reklámozza magát a csepeli önkormányzat: 550 ezer forint + áfáért a kormányhoz erősen lojális TV2-n műsortámogatói spotot, rovatszponzorációt, és termékelhelyezést is kaptak. A 24.hu szerint az önkormányzat a csatorna „Az építők” című műsorában hirdeti magát, és a produkció Facebook-oldalán is megjelennek. A műsor egyébként több közreműködő partnerrel is együtt dolgozik, többségük természetesen az építőiparban érdekelt.
A szerződést az önkormányzat és a műsorkészítő kötötte egymással. A nagykátai székhelyű Comet-marketing Kft.-t tavaly novemberben jegyezték be, tulajdonosa Bajdik Beatrix, aki korábban a TV2 és az RTL szerkesztőjeként is dolgozott. A cég fő tevékenysége a műsorkészítés, de foglalkoznak épületüzemeltetéssel és takarítással is.
A 24.hu szerint a csepeli önkormányzatnak azért van szüksége a reklámra, hogy legújabb építkezéseit hirdesse, mint például a Rákóczi kert vagy az egyik óvoda udvarának felújítását. A csepeli önkormányzat polgármestere 2010-2014-ig Németh Szilárd rezsibiztos volt, aki az idén a Honvédelmi Minisztérium parlamenti államtitkára lett. Azóta a szintén fideszes Borbély Lóránd vezeti a kerületet.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
A projektet Hadházy Ákos szerint „pont úgy lopták szét, mint ahogyan azt a címe sejteti”.