Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Már toborozzák a sofőröket.
Budapest után Debrecen lesz a második város, ahol elindítja okostelefon-alapú utazásmegosztó szolgáltatását a Taxify. Már meg is kezdték a sofőrök toborzását a városban és a környező településeken. Bárki csatlakozhat, akinek van a személytaxizáshoz szükséges engedélye, és járműve is megfelel az előírásoknak. Olyan sofőrök is élvezhetik az előnyeit, akik más taxitársaságoknak is dolgoznak, hiszen a helyi szabályozás szerint kaphatnak címeket a Taxify-on keresztül is.
Akinek nincs engedélye, és a végzettsége is hiányzik ahhoz, hogy taxizzon, annak a cég mindezt kifizeti.
A Taxify teljesítményarányos díjazást alkalmaz: a sofőr által teljesített fuvarok számától függően, sávos rendszerben jutalékot számít fel utanként, amelynek mértéke akár 10% is lehet. Olyan taxisok is csatlakozhatnak, akiknek az autójában nincs bankkártya-leolvasó, hiszen az utasok az okostelefonjukon keresztül is fizethetnek.
Az Észtországból indult, ma már a világ 25 országában 15 millió felhasználóval büszkélkedő startup 2016-ban lépett piacra Budapesten. 20 autóval kezdtek, és ma már 600 sofőrrel dolgoznak együtt, akik 2 millió fuvart bonyolítottak az elmúlt 2 évben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.