Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bár a szárnyaló olajárak nem ezt indikálnák, reneszánszukat élik a fél Földet átölelő repülőutak. Október 11-én startol a 19 órás, Szingapúr–New York-járat, melyen kevesebb ülés, jobb levegő és pénzért még wifi is lesz.
Nagyjából fél évvel azután, hogy a Qantas elindította a Perth–London közvetlen járatát, mely 17 óra alatt teszi meg az utat, a Qatar beelőzte versenytársát a világ leghosszabb repülőjárata versenyben, és 18, illetve 19 óra alatt szállítja utasait Szingapúrból Los Angelesbe, illetve New Yorkba – írta a Bloomberg.
A technológiai fejlettségnek köszönhetően a repülőgépek kevesebbet esznek, viszont több üzemanyagot tudnak magukkal vinni, így egyre hosszabb távok megtételére képesek. A Singapore Airlines ugyan régóta indítja Szingapúr–New York járatát, öt éve azonban az olajárak emelkedése miatt megszüntették. Akkor több mint 100 dollár volt egy hordó – most viszont megint 80 felett jár.
A járaton új, hosszútávfutásra tervezett Airbusokat vetnek majd be, melyek úgy spórolnak az üzemanyaggal, hogy méretükhöz képest ultrakönnyűek. A konkurens társaság, az Auckland–Doha között csaknem 18 órás utakat is bonyolító Qantas egyébként már felkérte a Boeinget és az Airbust, hogy fejlesszenek egy olyan repülőgépet, mely még hosszabb – például Sydney–London – távokat is be tud repülni.
Ahhoz, hogy az utasok kibírják a repülőutat, több változtatásra is szükség volt. Nem lesznek például turistaosztályú ülések, így 253 utas helyett csak 161-et szállítanak majd, ebből 67 ággyá alakítható ülést kap. A figyelemelterelés része lesz az első osztályú menüsor steakkel és homárral, a keringést serkentő tornagyakorlatok és az internetezési lehetőség is – utóbbiért viszont különdíjat számolnak majd fel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.