Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Malév Ground Handling Cargo Kft. néven, 3 millió forintos jegyzett tőkével hozott létre új társaságot a korábbi állami légitársaság földi kiszolgálást végző maradéka, a Malév GH Zrt. A cég vezetője az anyavállalatot is irányító Herczog Péter. A kft tevékenysége légi szállítást kiegészítő szolgáltatás, az elnevezése pedig kifejezetten teherszállító repülőgépek kiszolgálására utalhat.
A részleteket firtató kérdésekre a cég és az állam nevében a tulajdonosi jogokat gyakorló Magyar Nemzeti Vagyonkezelő lapzártánkig nem válaszolt.
A Malév GH Zrt. a teljes összeomlás szélén tántorog, a légitársaság 2012-es csődje óta a jelentős állami tőkesegítség ellenére több mint 2,5 milliárd forint veszteséget termelt és 2,8 milliárd forint kötelezettséget halmozott fel, ráadásul kartellügybe keveredett, amit a magyar Gazdasági Versenyhivatal mellett az Európai Bizottság versenypolitikai főigazgatósága is vizsgál. Felszámolási eljárás is indult ellene, bár ezt a csődtörvény minapi módosításának köszönhetően megúszhatja a cég.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.