Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem akárki lépett a helyére.
A televízió- és rádiócsatornákat működtető Radu Morar vásárolta meg az italkereskedelemmel foglalkozó Ital-Tár Kft.-nek azt a meghatározó üzletrészét, amely eddig a G2G Zrt. tulajdonában volt. Ez utóbbi cég egyharmad részben Tiborcz Istváné. Az Ital-Tár Kató András borszakértő nevéhez kötődik, aki továbbra is tulajdonos-ügyvezetője a nagykereskedésnek. A G2G 2013 óta volt tulajdonos az Ital-Tárban, amelyben Tiborcz üzlettársa, Hamar Endre már 2014-ben megjelent, a kormányfő veje pedig 2015-ben tűnt fel a vállalatban.
Az Ital-Tár egyébként nem egy aranybánya: évente 200 millió forint körüli árbevételt ér el, de néhány tízmilliós veszteséggel üzemel. A Romániából 28 éve áttelepült Radu Morar jelenlegi portfóliójában az egyik legértékesebb elem a Sláger FM, amelynek azonban erős konkurenciája érkezett az Andy Vajna üzleti köreihez tartozó Retro Rádióval. A Sláger FM frekvenciaengedélye 2019 februárjában jár le, a fideszes parlamenti többség által megválasztott Médiatanács döntésén múlik, meghosszabbítják-e.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.