Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Több ezer ember válaszolta azt, hogy soha az életben nem akar többet az ír fapados légitársasággal repülni.
Hatodik alkalommal lett az év legrosszabb légitársasága az ír fapados Ryanair – idézi a Which felmérését a BBC. Nyolcezer embert kérdeztek meg, a Ryanairt az Aurigny Air Service, majd a Swiss Airlines, a Jet2, a Norwegian és a holland KLM követte.
A Ryanairnél leginkább az verte ki a biztosítékot, hogy a vállalat dolgozóinak sztrájkjai miatt törölt járatok után semmiféle kompenzációt nem ajánlottak fel a hoppon maradt utasoknak, de az sem javított a megítélésükön, hogy egy év alatt háromszor vezettek be új poggyászszabályokat.
A felmérésben résztvevő utasok pontozták az ülések kényelmi szintjét, az étel- és italkínálatot is. A válaszadók 70 százaléka úgy nyilatkozott, soha az életben nem akar többet a Ryanairrel repülni a jövőben.
A légitársaság idén 141 millió utast röptet majd világszerte. Egyik szóvivője úgy reagált, „a felmérés nem tükrözi a társaság sikerét; ezek az adatok mindössze annak a nyolcezer résztvevőnek a véleményét mutatják, akik kitöltötték ezt a nem reprezentatív kutatást”.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek – derül ki a HVG toplistáiból.