Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A 24 Volán-társaságot 7 közlekedési központtá alakították át 2012 és 2015 között, most a 7 szervezetből a Volánbusz vezetésével egyet gyúrnak, áll a minisztérium közleményében.
Hamarosan egy állami társaság végezheti az autóbuszos közösségi személyszállítást Magyarországon, írja közleményében a nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter.
Bártfai-Mager Andrea miniszter úgy határozott, hogy kezdődjön meg az a folyamat, melynek eredményeként egy társaságba szerveződik a VOLÁNBUSZ Zrt. és a hat regionális közlekedési központ (ezek az Észak-magyarországi, a Dél-alföldi, a Dél-dunántúli, az Északnyugat-magyarországi, a Középnyugat-magyarországi, és a Középkelet-magyarországi Közlekedési Központ voltak).
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő éppen 2015-ben fejezte be a Volán-társaságok reformját, amikor is a 24, zömében megyei szinten működő Volán-társaságot 7 regionális szintű közlekedési központtá alakították át. Akkor azt írták, az átszervezés célja a költséghatékonyabb és szervezettebb működés.
Bártfai-Mager Andrea az integráció előkészítésével és lebonyolításával – a közlekedési központok teljes körű bevonása mellett - a VOLÁNBUSZ Zrt.-t bízta meg. A folyamat eredményeként itt egységes, országos szolgáltatási lefedettséget biztosító közszolgáltató társaság létrejöttét remélik, és még költséghatékonyabb, szervezettebb, az utazási igényekhez jobban igazodó működést ígérnek.
Megkerestük a tárca nélküli minisztériumot és a Volánbuszt is, hogy mi szükség van az újabb átalakításra. A Nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter azt írta: a mostani bejelentéssel a folyamat előkészítése indult el, további részletekről az erre vonatkozó kormánydöntés után tudnak bővebb tájékoztatást adni.
A VOLÁNBUSZ kérdésünkre azt írta: felkészültek a megtisztelő felkérés teljesítésére, és mindent megtesznek az integráció sikeres lebonyolítása érdekében.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.