Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A 60 millió forintos reklámkeretből eddig 51 milliót hívott le az egyetem.
51 millió forintot költött eddig kommunikációra és reklámra az ELTE ebben a tanévben – tudta meg a 24.hu. Az egyetemnek kizárólagos szerződése van a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. által alkotott konzorciummal – ez a két cég készíti a kormányzati kampányok nagy részét is. A végösszeg még nagyobb lehet, a teljes reklámkeret ugyanis 60 millió forint.
A két legnagyobb tétel, 17,2, valamint 14,7 millió forint az egyetem központi kampányára ment el, ebből filmet gyártottak, valamint elkészültek a köztéri reklámok. A YouTube-on is próbálnak kampányolni, nem nagy sikerrel: a legnézettebb videót eddig 1500-an látták.
Az egyetemen eközben karonként 250 millió forint megszorításra van szükség, eddig 64 dolgozótól váltak meg.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A második kézbesítés körül azonban van némi ellentmondás.