Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az egyik legnagyobb szerb ásványvíz- és üdítőital-gyártót vásárolja fel a KMV és a PepsiCo.
A Karlovarské minerální vody (KMV), Közép-Európa legnagyobb alkoholmentes italokat forgalmazó vállalata és a PepsiCo megállapodott arról, hogy felvásárolja a szerb ásványvíz- és üdítőitalgyártó Knjaz Milost. A KMV Magyarországon a Szentkirályi vállalatcsoport résztulajdonosaként van jelen.
A felvásárlás Szerbiában és Montenegróban a versenyjogi hatóságok jóváhagyására vár, a cég szerint valamikor a harmadik negyedévben zárulhat le.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.