Nem szakít a Wizz Air az utasokat lehúzó partnercéggel

Nem bont szerződést a Wizz Air a földi kiszolgáló partnerével annak ellenére, hogy a cég ellen számtalan panasz érkezett már, és fel is jelentették.

  • hvg.hu hvg.hu
Nem szakít a Wizz Air az utasokat lehúzó partnercéggel

A Wizz Air az Indexnek küldött levelében szerdán elismerte, hogy az előző hónapokban számos panaszt kapott a Malév Ground Handling Zrt. kereskedelmi gyakorlata miatt. Sokan azt jelezték nekik, hogy a cég a légitársaság honlapján szereplő díj több mint dupláját, 20 ezer forintot szedett be fejenként azoktól az utasoktól, akik elfelejtettek online becsekkolni.

A légitársaság akkor a Malév GH legmagasabb vezetői szintjén jelezte a problémát, és arra kérte a vállalatot, hogy szüntesse be potenciálisan törvénybe ütköző gyakorlatát. Próbavásárlásokkal arról is meggyőződött, hogy a cég eleget tett a kérésnek, és azóta újabb utaspanasz sem érkezett.

Éppen ezért a Wizz Air nem bont szerződést, noha augusztus elején még ezt is belengette.

Az Indexhez eljutatott levélben azt is írják, hogy a két cég közösen dolgozik majd azért, hogy a légitársaság utasai minél magasabb színvonalú szolgáltatásokat kaphassanak.

A dupla díj beszedéséért a Malév GH-t augusztus 22-én fel is jelentették számvitel rendjének megsértése és más bűncselekmények miatt a XVIII. kerületi rendőrkapitányságon.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Gyakrabban rúgják meg a nőket – a Heim Pál kórház sürgősségijén dolgozók 100 százaléka tapasztalt agressziót munka közben

Gyakrabban rúgják meg a nőket – a Heim Pál kórház sürgősségijén dolgozók 100 százaléka tapasztalt agressziót munka közben

Leggyakrabban kiabálással, sértegetéssel, káromkodással és becsmérlő fenyegetéssel találkoznak a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet dolgozói, de előfordul, hogy a hozzátartozók vagy a betegek leköpik, megrúgják, fellökik vagy szexuálisan inzultálják őket – derül ki a dolgozókat érő erőszakról szóló kutatásból.