Egy izgága, ügyetlen sárkánykölyökről szól a John Lewis karácsonyi reklámja

A tanulság: a sál nem csak nyakat melegíteni jó.

  • hvg.hu hvg.hu
Egy izgága, ügyetlen sárkánykölyökről szól a John Lewis karácsonyi reklámja

A John Lewis brit áruházlánc rendszerint szellemes reklámfilmmel áll elő karácsonyhoz közeledve, és szokásukhoz híven most sem adták alább: az idei kisfilmben egy ügyetlen sárkánykölyök okoz bajt, de persze nem szándékosan.

A reklám kellően humoros és technikai szempontból is kiemelkedő. A CGI-jal elkészített sárkány nemhogy nem lóg ki a képből, a John Lewis úgy alkotta meg, mintha egy drága Pixar-filmet látnánk.

A reklám, ahogy minden évben, most is fontos üzenetet közvetít, de már csak a poén miatt se lőnénk le, miről van szó pontosan. A cég tavaly Elton Johnnal kampányolt, azt a videót sem érdemes kihagyni. 


Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.