Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kylie Jenner üzleti sikerei is csak gyarapodnak.
600 millióért adta el Kylie Cosmetics nevezetű kozmetikai cégét Kylie Jenner, aki ráadásul megtartotta kisebbségi részesedését a 1,6 milliárd dollárra értékelt vállalatban.
Az üzlet után is ő marad a kozmetikai cég arca is, mert a vásárló, a Coty nevű szépségápolási vállalat ettől reméli, hogy az eladások jól alakulnak. A Coty részvényei 6 százalékkal emelkedtek a vásárlás hírére.
A Jenner-brand önmagában 200 millió dollárt hoz egy évben – közölte a vásárláskor a Coty, melynek európai tulajdonosa nem volt elégedett az eladásokkal. Ezért is vágott bele ebbe a közös cégbe Kylie Jennerrel, hiszen így könnyebben el tudja érni a fiatalabb generációt – írja a Business Insider.
Jenner egyébként 2015-ben, még tinédzserként indította a vállalatát különböző ajakápoló termékekkel. Ehhez képest tavaly a Kylie Cosmetics mintegy 177 millió dollárnyi bevételt termelt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.