Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Kylie Jenner üzleti sikerei is csak gyarapodnak.
600 millióért adta el Kylie Cosmetics nevezetű kozmetikai cégét Kylie Jenner, aki ráadásul megtartotta kisebbségi részesedését a 1,6 milliárd dollárra értékelt vállalatban.
Az üzlet után is ő marad a kozmetikai cég arca is, mert a vásárló, a Coty nevű szépségápolási vállalat ettől reméli, hogy az eladások jól alakulnak. A Coty részvényei 6 százalékkal emelkedtek a vásárlás hírére.
A Jenner-brand önmagában 200 millió dollárt hoz egy évben – közölte a vásárláskor a Coty, melynek európai tulajdonosa nem volt elégedett az eladásokkal. Ezért is vágott bele ebbe a közös cégbe Kylie Jennerrel, hiszen így könnyebben el tudja érni a fiatalabb generációt – írja a Business Insider.
Jenner egyébként 2015-ben, még tinédzserként indította a vállalatát különböző ajakápoló termékekkel. Ehhez képest tavaly a Kylie Cosmetics mintegy 177 millió dollárnyi bevételt termelt.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.