Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Arra kérik a kormányt az automaták üzemeltetői, hogy csak akkora felügyeleti díjat kelljen fizetniük, mint az online pénztárgépek után.
Nagyjából 20 ezerre zuhant vissza a korábbi harmincötezerről az elmúlt másfél évben a működő élelmiszerautomaták száma a Nemzeti Automata Szövetség (NASZ) adatai szerint. Ezért többek között azt javasolják, hogy a felügyeleti díjat az online pénztárgépek adatátviteli díjával megegyező szintre mérsékeljék - írja a Magyar Hírlap.
2018. július 1-jétől az élelmiszert árusító automaták kizárólag egy online felügyeletet ellátó AFE-eszközzel együtt működhetnek. Az automaták felügyeleti szolgáltatásának hatósági ára nettó ötezer forint havonként és berendezésenként, a hatósági árat a Pénzügyminisztérium állapítja meg évente.
A cégeket viszont a havi díj felett egy gépenkénti húszezer forintos éves felülvizsgálati díj is terheli. Ezek együttesen mintegy 7-10 százalékos extra költséget jelentenek az ágazat számára, az automaták havi átlagos nettó árbevétele a NAV adatai szerint mintegy százezer forint - közölte a szövetség.
A szövetség az ágazat versenyképességének, illetve a piacon működő automata-berendezések számának megőrzése érdekében javasolja, hogy az automaták felügyeleti díját a lényegesen magasabb jövedelemtermelő képességű online pénztárgépek adatátviteli díjával megegyező szintre mérsékeljék. Javasolják továbbá az éves felülvizsgálat gyakorlati megvalósításának és díjának átgondolását, valamint a felügyeleti szolgáltatással összefüggő adminisztráció egyszerűsítését.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.