Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A megjelent koronavírus 1600 százalékos áremelkedést hozott a szájmaszkoknál. A kézfertőtlenítők ára is az egekbe szökött.
A sokszorosára nőtt a maszkok és a kézfertőtlenítők ára az interneten azt követően, hogy Észak-Olaszországban is megjelent az új koronavírus – írta a G7.hu a Codacons nevű olasz nonprofit fogyasztóvédelmi szervezet vasárnapi közleménye alapján.
Az egyik legnagyobb online kereskedő olaszországi oldalán már 22,5 eurót (kb. 7600 forintot) kérnek egy korábban 3 euróért (nagyjából 1000 forintért) kínált kézfertőtlenítőért. A szájmaszkok ára is kilőtt, egy darabért korábban 34 forintnak megfelelő eurócentet kértek, most azonban már 600 forintért kapni.
Ez több mint 1600 százalékos növekedés.
A kifejezetten a koronavírus ellen kitalált egyik szájmaszktípus a fentieknél is többe kerül, közel 40 eurót, vagyis nagyjából 13 ezer forintot kérnek érte.
Olaszországban az elmúlt napokban gyors növekedésnek indult a koronavírus miatt fertőzöttek száma, hétfőre több mint 180 beteget regisztráltak. A halottak száma ötnél jár.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Szerinte Majkát neki köszönhetjük.