Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tízezer csomag készült a szivárványos kekszből, boltokba nem kerül.
Szivárványszínű, limitált kiadású kekszet készített az Oreo. A vállalat a Twitteren jelentette be az új terméket, amely boltokba nem kerül.
A gyűjtőknek szánt különlegességet a Proud Parent kampány aktív résztvevői kaphatják meg, amelyet a cég a PFLAG szervezettel együtt indított el. A PFLAG - Parents, Families and Friends of Lesbians and Gays: leszbikusok és melegek szülei, családjai és barátai - a meleg és más LMBT emberek családjait fogja össze, az Egyesült Államokban 200 ezer tagja van. Célja, hogy a szexuális kisebbségekhez tartozók családtagjait és barátait aktivizálja, bátorítva kiállásukat. Partnerszervezetei a világ számos országában jelen vannak.
Az Oreo tízezer szivárványos kekszcsomagot gyártott, ezeket osztják majd szét azok között, akik regisztrálnak a kampányban, és nyilvánosan kiállnak meleg szeretteik mellett.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.