szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosai tovább terjeszkednek.

Felvásárolta a Milkovics Pál és Shabi Michaeli közös médiacége, a Michaeli, Schwartz & Brit Media az Adboard néven működő közterületi plakátos céget idén július elején – írja a Media1.

A reklámpiaci cég ügyvezetője Milkovics lett, aki nem cáfolta, de nem is erősítette meg a lap információit, nem akart nyilatkozni a témában. Az üzlettársa Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletember, akit korábban Rogán Antal miniszter barátjaként emlegettek a sajtóban.

Az Optenben már látszanak az Adboardnál történt változások. A cikk szerint a Michaeli, Schwartz & Brit Media – ahová a 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, a Jazzy Rádió és a Klasszik Rádió, valamint a  Cosmopolitan és az ELLE magyar kiadása is tartozik – 100 százalékos tulajdonossá vált, és eltűnt a cég tulajdonosi köréből a német AWK cég.

Milkovics Pálnak és Shabi Michaelinek nem ez az első felvásárlásuk az iparágban, tavaly a Pannon Plakát nevű közterületi plakátcéget vették meg. Az Adboard Kft. 899 millió forint nettó árbevételt és 84,4 millió forint adózott eredményt ért el tavaly.

(Nyitóképünkön Milkovics Pál)

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!