Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosai tovább terjeszkednek.
Felvásárolta a Milkovics Pál és Shabi Michaeli közös médiacége, a Michaeli, Schwartz & Brit Media az Adboard néven működő közterületi plakátos céget idén július elején – írja a Media1.
A reklámpiaci cég ügyvezetője Milkovics lett, aki nem cáfolta, de nem is erősítette meg a lap információit, nem akart nyilatkozni a témában. Az üzlettársa Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletember, akit korábban Rogán Antal miniszter barátjaként emlegettek a sajtóban.
Az Optenben már látszanak az Adboardnál történt változások. A cikk szerint a Michaeli, Schwartz & Brit Media – ahová a 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, a Jazzy Rádió és a Klasszik Rádió, valamint a Cosmopolitan és az ELLE magyar kiadása is tartozik – 100 százalékos tulajdonossá vált, és eltűnt a cég tulajdonosi köréből a német AWK cég.
Milkovics Pálnak és Shabi Michaelinek nem ez az első felvásárlásuk az iparágban, tavaly a Pannon Plakát nevű közterületi plakátcéget vették meg. Az Adboard Kft. 899 millió forint nettó árbevételt és 84,4 millió forint adózott eredményt ért el tavaly.
(Nyitóképünkön Milkovics Pál)
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Nyolcan megsérültek a ráfutásos balesetben.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.