Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A vállalat 2500 új légiutas-kísérőt vett fel az év első kilenc hónapjában.
Jelenleg a cégnek csaknem 7000 munkavállalója van, közülük több mint 2000 pilóta, és csaknem 4500 légiutas-kísérő. A járvány miatt 2020-ban dolgozóik 19 százalékát bocsátották el, de ma már 2500-zal többen dolgoznak a Wizz Airnél, mint a válság előtt - közölték. A vállalat célja, hogy 2030-ig munkavállalói száma elérje a húszezret.
A légitársaságnak 16 országban van bázisa, ezekbe az országokba toboroznak új kollégákat. Magyarországon az idén száznál több új légiutas-kísérőt vettek fel.
Ebben az évben a vállalat több mint 600 pilótával növelte a létszámot. Magyarországon várólista van a pilótáknak, ezért előbb egy külföldi bázison kezdenek az újonnan felvettek, csak később kerülhetnek át a budapesti, illetve debreceni bázisra.
Az év hátralévő részében is érkeznek új repülőgépek a légitársasághoz, így folyamatosan bővítik csapatukat, az idén még több mint 450 embert terveznek felvenni.
Jelenleg ezret meghaladó útvonalat üzemeltet a Wizz Air, 54 ország több mint 200 városát érintve. A flotta most 171 Airbus A320ceo, A321ceo, A320neo és A321neo típusú repülőgépből áll, ezek átlagéletkora kevesebb mint öt év. A tervek szerint légitársaság repülőgépeinek száma 2030-ra eléri majd az 500-zat.
A WizzAir diszkont légitársaság az idén márciussal zárult 2021-2022-es pénzügyi évét 642,5 millió euró veszteséggel zárta, az előző évi 576 millió eurós veszteség után. Bevétele több mint kétszeresére, 1,66 milliárd euróra bővült az előző évi 739 millió euróról. A légitársaság adózás, kamatfizetés és értékcsökkenési leírás előtti (EBITDA) vesztesége 19 millió euróra csökkent az előző évi mínusz 182,8 millió euróról.
A 2021-2022-es pénzügyi évében a WizzAir 27,1 millió utast szállított, szemben az előző évi 10,2 millióval.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.