Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az egész amerikai közlekedés bajban van, annyi gépet mond le a Southwest Airlines.
„Nehéz nap” – így jellemezte a mostani hétfőt a Southwest Airlines vezérigazgatója, amikor közel háromezer járatot kellett lemondania a cégnek. Hasonló számban fújták le a repülők indulását kedden és szerdán is, és nem látszik, hogy javulna bármitől is a helyzet, vagyis elég jó az esély arra, hogy csütörtökön napközben meglegyen a heti tízezredik lemondott járat. Az is kiderült, hogy december 31-ig egész biztosan nem lehet más időpontra áttenni a jegyeket. A cég a Facebookon kért elnézést.
A légitársaság magyarázata szinte pontosan a régi rossz vasutas vicc („a télre felkészültünk, csak a hóra nem”), mint mondták, teljesen felkészültek a karácsonyi-szilveszteri nagy forgalomra, de az már túl sok volt nekik, hogy egy ilyen időszakban van rendkívül rossz időjárás. Annyi gépet kellett lemondani a kemény téltől sújtott helyeken, hogy a repülőket nem tudják átirányítani oda sem, ahol amúgy rendben van az időjárás. Emellett az „elavult és atipikus rendszerrel” magyarázza a cég a hibáját.
A Business Insider arról ír: annyian próbálnak átfoglalni más légitársaságok gépeire, hogy a teljes amerikai légiközlekedésben érezni lehet a bajokat. És mivel a kereslet hirtelen nagyot nőtt, más légitársasások jegyárai jókorát drágultak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.