Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Májustól kell az ételkiszállító új nevét, a foodorát megtanulni.
Május elsejétől foodora néven működik tovább a foodpanda – erősítette meg sajtótájékoztatón a márka tulajdonosa, a Delivery Hero. A névváltás már a múlt héten kiszivárgott, akkor derült ki az is, hogy Magyarország mellett többek között Szlovákiában is vált a készételszállítással és gyorskereskedelemmel foglalkozó társaság.
A Delivery Hero 8 ország piacát fogja foodora márkanév alatt koordinálni a berlini központ segítségével. Magyarország Ausztriával, Csehországgal és Szlovákiával együtt vált a foodora névre, míg Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában – ahol a foodora már ismert – jelentős arculati frissítésen esik majd át a márka, így mindenhol újrapozicionálva indul a cég életének új fejezete.
Nemcsak új név és új logó érkezik, hanem új szolgáltatás is: a Wolt után a foodora is bevezeti előfizetői programját, a foodora prót, amely korlátlan ingyenes házhoz szállítást és exkluzív ajánlatokat kínál a programban részt vevő éttermekből, élelmiszerboltokból és üzletekből – hangzott el a sajtótájékoztatón. Új nevet kap a 13 bolthelyiségből álló élelmiszerüzlet-hálózat is, a panda market a jövőben foodora market néven működik tovább.
Ami változatlan – a tulajdonos mellett –, az a márka mögött álló rendszer közel négyezer futárral és több mint ötezer éttermi és üzleti partnerrel, illetve a mobilalkalmazás, amely a megújult formában, de a megszokott módon működik tovább, vagyis a mentett adatok, hűségpontok mind változatlanok maradnak – mondta el Radeczky Zoltán, a foodpanda Magyarország ügyvezető igazgatója, aki hozzátette: a megújult applikáció április 11-től érhető el.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.