MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A projekt a Zöld Busz Program közel 70 százalékos vissza nem térítendő támogatásával valósult meg.
Nyolc új elektromos autóbuszt helyezett forgalomba a Volánbusz Zrt. Szegeden, a járművek egy töltéssel akár 300 kilométert is képesek megtenni – közölte a közlekedési társaság csütörtökön az MTI-vel. A közlemény szerint az 1,3 milliárd forintos beruházás keretében kéttengelyes, szóló, alacsony padlómagasságú, városi kivitelű, BYD K9UD típusú járművek érkeztek, amelyek Szeged valamennyi autóbusz-vonalán megfordulnak.
A projekt a Zöld Busz Program közel 70 százalékos vissza nem térítendő támogatásával valósult meg – ismertetik a közleményben.
A fejlesztéssel a 82 darabos helyi járműállomány átlagéletkora 8,6 évről 7,7 évre csökken. Az autóbuszok töltőberendezését a Volánbusz konzorciumi partnere, a Mobiliti Volánbusz Kft. építette ki a Volánbusz szegedi telephelyén.
A közleményben ismertették: a MÁV-Volán-csoport jármű-fiatalítási programjának keretében - az eddig lezárt beszerzéseknek köszönhetően - 2018 óta 2327 új és újszerű autóbusz érkezett a Volánbuszhoz, és a társaság további 173 járműre rendelkezik aláírt beszerzési megállapodással.
Hozzátették: a csoport fenntarthatósági célkitűzéseivel összhangban az autóbusz-állomány fiatalítása mellett fokozatosan annak zöldítésére is törekszik új, alternatív meghajtású, lokálisan alacsony vagy zéró károsanyag-kibocsátású járművek beszerzésével.
(Képünkön a BKK egy elektromos busza látható)
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
Politikai üggyé vált az Európai Bíróság tavaszi döntése egy devizás lízingszerződésről. Még nem tudni, az adósok mekkora köre járhat ezzel jól.