Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vásárlás fő motivációja az elviselhetetlen meleg.
A magyar lakosság egyharmada tervez klímát vásárolni, ezen belül pedig közel 70% azok aránya, akik már fél éven belül tervezik a beszerzést – derül ki a Fisher Klíma által finanszírozott reprezentatív kutatásból.
A vásárlás fő motivációja továbbra is az elviselhetetlen meleg (44%), a klímatulajdonosok ötödénél viszont megjelent az energiatakarékos fűtési cél is, azonban a felújításhoz és költözéshez, építkezéshez is hasonló arányban kötik a beszerelést.
A vásárláskor a magyarok a klíma márkájának kiválasztásakor a hűtési hatékonysága mellett az energiatakarékos fűtési üzemmódnak is fontosságot tulajdonítanak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.