Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A vásárlás fő motivációja az elviselhetetlen meleg.
A magyar lakosság egyharmada tervez klímát vásárolni, ezen belül pedig közel 70% azok aránya, akik már fél éven belül tervezik a beszerzést – derül ki a Fisher Klíma által finanszírozott reprezentatív kutatásból.
A vásárlás fő motivációja továbbra is az elviselhetetlen meleg (44%), a klímatulajdonosok ötödénél viszont megjelent az energiatakarékos fűtési cél is, azonban a felújításhoz és költözéshez, építkezéshez is hasonló arányban kötik a beszerelést.
A vásárláskor a magyarok a klíma márkájának kiválasztásakor a hűtési hatékonysága mellett az energiatakarékos fűtési üzemmódnak is fontosságot tulajdonítanak.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.