Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Túl konkrét válaszra azért ne számítsunk a Nemzetgazdasági Minisztériumtól.
Mennyiért adják el a Yettel-részvényeket? – érdeklődött írásbeli kérdésében Tóth Bertalan, az MSZP politikusa a kormányzattól, miután a Nemzetgazdasági Minisztérium még decemberben bejelentette: az állami Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.-n keresztül megválik a Yettel 25 százalékos részesedésétől.
Eladja a magyar állam a Yettel-részesedését
A pénz a reptér vásárlására kell.
A tárca államtitkára, Fónagy János az ellenzéki képviselőnek küldött írásbeli válaszában megismételte az értékesítés ismert indokját, miszerint arra azért van szükség, hogy a bevételt az állam a budapesti repülőteret üzemeltető cég, a "Budapest Airport visszavásárlásához fogja felhasználni”. Ami az összeget illeti, azt konkrétan nem árulta el az államtitkár, csak annyit közölt:
az értékesítésre “piaci áron kerül sor, amely független értékbecslő által lett meghatározva”.
A minisztérium korábbi közlése szerint egyébként a Yettel-részvénypakett értékesítésével a magyar állam nem száll ki a telekommunikációs ágazatból, hiszen a Corvinuson keresztül továbbra is 29,5 százalékos részesedéssel rendelkezik a Vodafone Magyarországban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a Ferrari szerezte meg a pole pozíciót.