Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Újabb nemzetközileg elismert AI-startup a Mérlegenben, ezúttal Kovács Dominik, a Colossyan AI-videócég alapítója volt a vendégünk: arra voltunk kíváncsiak, hogyan boldogul és milyen, akár unortodox megoldásokban hisz egy új piac feltörekvő szereplője.
Aki fogyaszt híreket bármilyen szinten, szinte lehetetlen, hogy ne jött volna vele szembe a köztévé új, AI-generált bemondója – mégse ez az első eset, hogy Magyarországon valakik egy hús-vér ember modelljét hozzák el elénk a képernyőn.
A Colossyan szövegből generált AI-videói több tízmillió dollárnyi befektetést hoztak a startupnak, a történetnek pedig még csak az elején vagyunk. Dzindzisz Sztefan vendége a cég alapító-ügyvezetője, a még mindig csak 26 éves Kovács Dominik volt, akit arról kérdezett, hogyan működik a technológia, mik a vörös vonalak egy AI-cég életében, hogyan lehet a fejlődés előnyére az alacsony létszám és hogyan érvényesülhetnek a magyar cégek külföldön.
Az adásban emellett megnéztük egy másik AI-technológia, az önvezető autózás helyzetét is – ebben Lóránd Balázs, a Continental Autonomous Mobility Hungary ügyvezetője segített egy támogatott tartalom részeként.
Iratkozzon fel a Mérlegen csatornájára itt: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts.
Vagy kövesse és hallgassa meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, SoundCloud, YouTube.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.