Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A NAV megregulázta a szoftverkulcsokkal seftelő hevesi férfit, aki azóta jó útra tért, de ettől még nem ússza meg a bírságot és a teljes adóellenőrzést.
Közleményt adott ki az adóhatóság egy olyan esetről, amikor a közösségi oldalakon és egyéb online portálokon működő eladók ellenőrzése közben bukott le valaki.
Egy Heves vármegyei eladó tevékenységére a fizetett hirdetések és a csaknem ezerötszáz pozitív értékelés hívta fel a NAV munkatársainak figyelmét. Az eladó irodai és szórakoztató programokhoz kínált aktiválókódokat. A próbavásárlás során a férfi nem kért vásárlói adatokat, bizonylatot sem állított ki.
Amikor a NAV munkatársai otthon felkeresték, elmondta, 2020 óta árulja a szoftverkulcsokat. Saját bevallása szerint havonta kétszázezer forintot keres, azonban a vizsgálat során kiderült: csak az elmúlt egy évben kilencmillió forintnál is több bevétele származott az értékesítésekből.
Az eladó azóta jó útra tért, legalizálta tevékenységét, már adószáma is van, az értékesítés után számlát ad – írja az adóhatóság. Hirdetéseiben külön feltünteti, hogy a fizetés számlás, az adatokat előre elkéri.
A pálfordulás ellenére azonban mulasztási bírság megfizetésére kötelezték. Sőt, a NAV az elmúlt évek adózatlan bevételeinek tisztázása céljából adóellenőrzést is végez.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.