Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Most már elektromos haszongépjárműve is van a cseheknek.
A Skoda hivatalosan is bemutatta első elektromos haszongépjárművét, az Enyaq Cargót, amelyet a brit piacra szántak vállalati és flottaügyfelek számára.
A modell az Enyaq 85 és 85× változatain alapul, azaz a 77 kWh-s akkumulátorral szerelt, hátsó- vagy összkerékhajtású változatokat alakították át könnyű áruszállításra.
Az új jármű kifejezetten a National Grid Energy Distribution (NGED) megrendelésére indult fejlesztésként, akik már tavaly 70 darabot vásároltak belőle. A pozitív visszajelzések nyomán döntött úgy a Skoda brit képviselete, hogy az Enyaq Cargót a hivatalos kínálatba is beemeli.
A raktér és az utastér közötti robusztus válaszfal, valamint a hátsó ablakra szerelt védőbetét is a sérülések megelőzését szolgálja. Az Enyaq Edition 85 brit alapára 44 310 font , a haszongépjárművé alakítás felára pedig 1815 font, áfa nélkül. Az Enyaq Cargo egyelőre kizárólag az Egyesült Királyságban érhető el.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.