Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Újabb Malév-pótlás: Zágráb is lekerül azok közül az útvonalak közül, melyeket senki sem vett át a magyar nemzeti...
Újabb Malév-pótlás: Zágráb is lekerül azok közül az útvonalak közül, melyeket senki sem vett át a magyar nemzeti légitársaság bezárása után. Érdekes ugyanakkor az új belépő kiléte, ugyanis nem európai cégről van szó.
A napi.hu cikke szerint a Qatar Airways megkapta az üzemeltetési jogot a magyar és a horvát főváros közti közlekedésre, így a Dohából Budapestre érkező gép május 9-től előbb tesz egy kanyart Zágrábba, s csak utána indul vissza Katarba.
A cikk azonban annyiban pontatlan, hogy a zágrábi kitérőt már januárban, a Malév-csőd előtt beiktatta a menetrendjébe a légitársaság, hogy a horvát utasoknak jobb eljutási lehetőséget biztosítson Dohába - illetve hogy a gép ne álljon feleslegesen Ferihegyen 4 órát. Arra azonban nem volt engedélyük, hogy Budapest és Zágráb közötti utasokat is szállítsanak.
A Malév bedőlése után kézenfekvő volt, hogy erre is megpróbáljanak engedélyt szerezni, ez jött meg most. A 60 ezer forintot közelítő ár persze leginkább a céges utasoknak érheti meg, Zágráb ugyanis 4-5 óra alatt autópályán is kényelmesen elérhető Budapestről.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?