Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Újabb Malév-pótlás: Zágráb is lekerül azok közül az útvonalak közül, melyeket senki sem vett át a magyar nemzeti...
Újabb Malév-pótlás: Zágráb is lekerül azok közül az útvonalak közül, melyeket senki sem vett át a magyar nemzeti légitársaság bezárása után. Érdekes ugyanakkor az új belépő kiléte, ugyanis nem európai cégről van szó.
A napi.hu cikke szerint a Qatar Airways megkapta az üzemeltetési jogot a magyar és a horvát főváros közti közlekedésre, így a Dohából Budapestre érkező gép május 9-től előbb tesz egy kanyart Zágrábba, s csak utána indul vissza Katarba.
A cikk azonban annyiban pontatlan, hogy a zágrábi kitérőt már januárban, a Malév-csőd előtt beiktatta a menetrendjébe a légitársaság, hogy a horvát utasoknak jobb eljutási lehetőséget biztosítson Dohába - illetve hogy a gép ne álljon feleslegesen Ferihegyen 4 órát. Arra azonban nem volt engedélyük, hogy Budapest és Zágráb közötti utasokat is szállítsanak.
A Malév bedőlése után kézenfekvő volt, hogy erre is megpróbáljanak engedélyt szerezni, ez jött meg most. A 60 ezer forintot közelítő ár persze leginkább a céges utasoknak érheti meg, Zágráb ugyanis 4-5 óra alatt autópályán is kényelmesen elérhető Budapestről.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Borítékolható volt az Ukrajna csatlakozása elleni, a „nemzeti konzultációknál több, a népszavazásnál kevesebb” voksolás eredménye, amelynek nem csak a nemzet állítólagos egységének demonstrálása volt a célja, hanem a kampánygépezet éles tesztelése is.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.