Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A tech bizniszben dúló egyik legizgalmasabb harcot jelenleg egyértelműen az Apple és az Amazon.
A tech bizniszben dúló egyik legizgalmasabb harcot jelenleg egyértelműen az Apple és az Amazon.com vívja, mégpedig a táblagépek piacán. Ma újra elemzők ezrei latolgatják a harc kimenetelét azt követően, hogy az Amazon közölte: immár harmadik hete ad el több mint egymillió darabot a Kindle-ből.
Az iPad annyira cool, hogy dupla áron is viszik, mint a cukrot, a kérdés az, hogy a Kindle legalább megszorítani meg tudja-e. Az eldőlni látszik, hogy a legkomolyabb kihívó az Amazon, a többiek elvéreztek, s arra is nő az esély, hogy az Amazon is jól megél majd az Apple mellett annak ellenére, hogy a legolcsóbb Kindle-t bekerülési ár alatt adja.
A gond az, hogy az Amazon nem közli, hogy a Kindle családon belül melyik modellből mennyit adott el. Az iPad-versennyel kapcsolatosan leginkább a 200 dolláros Kindle Fire lenne érdekes, a legolcsóbb, 79 dolláros modell sokat nem számít. Az Amazon szempontjából jó jel a heti egymilliós eladás, főleg úgy, hogy sok problémáról tudósítanak a tech portálok.
Az Amazon szerint a heteken belül letölthető új operációs rendszerrel megoldják a problémákat, de ez akkor is jelzi az iPad és a Kindle közötti minőségi különbséget. Ráadásul maga az Amazon ismerte el, hogy a Kindle sikere segíti az Apple-t, mivel aki az olcsó táblagépet kipróbálva rákap a feelingre, az elég nagy arányban áldoz a sokkal jobbra, az pedig csak az iPad lehet.
Az Amazon részvénye mindenesetre ma 2 százalékot erősödik, az Apple mínusz nullában van.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.