Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Több potenciális felvásárlási célpontot azonosított a Qatar Airways, erről a cég vezérigazgatója beszélt újra egy...
Több potenciális felvásárlási célpontot azonosított a Qatar Airways, erről a cég vezérigazgatója beszélt újra egy konferencián. A dolog azért lehetne számunkra érdekes, mert a kormány kétségbeesetten próbál vevőt találni a Malévra, de elég esélytelennek tűnik, hogy az Öböl térségének második számú légitársaságának épp a súlyosan veszteséges Malév kellene.
Az elmúlt hetekben a három skandináv állam közös légitársaságát, a SAS-t és az ír Aer Lingust emlegették leggyakrabban potenciális célpontként, ezek árfolyam meg is ugrott a Qatar-pletykákra. A Spanair 49 százalékának megvételével kapcsolatban is hírbe hozták már a katari céget, azt viszont a terjeszkedő légitársaság tagadta, hogy a portugál TAP érdekelné.
A Qatar vezérének kotrábbi nyilatkozata alapján a Malév, mint lehetőség gyorsan kiesik, hiszen veszteséges cég eleve nem érdekli őket, a külföldi szaksajtóban egyetlen olyan cikket sem találtunk, melyben komolyan felmerülne a magyar légitársaság neve a Qatar-ral kapcsolatban.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?