Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Több potenciális felvásárlási célpontot azonosított a Qatar Airways, erről a cég vezérigazgatója beszélt újra egy...
Több potenciális felvásárlási célpontot azonosított a Qatar Airways, erről a cég vezérigazgatója beszélt újra egy konferencián. A dolog azért lehetne számunkra érdekes, mert a kormány kétségbeesetten próbál vevőt találni a Malévra, de elég esélytelennek tűnik, hogy az Öböl térségének második számú légitársaságának épp a súlyosan veszteséges Malév kellene.
Az elmúlt hetekben a három skandináv állam közös légitársaságát, a SAS-t és az ír Aer Lingust emlegették leggyakrabban potenciális célpontként, ezek árfolyam meg is ugrott a Qatar-pletykákra. A Spanair 49 százalékának megvételével kapcsolatban is hírbe hozták már a katari céget, azt viszont a terjeszkedő légitársaság tagadta, hogy a portugál TAP érdekelné.
A Qatar vezérének kotrábbi nyilatkozata alapján a Malév, mint lehetőség gyorsan kiesik, hiszen veszteséges cég eleve nem érdekli őket, a külföldi szaksajtóban egyetlen olyan cikket sem találtunk, melyben komolyan felmerülne a magyar légitársaság neve a Qatar-ral kapcsolatban.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.