A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Kulinyi István képzőművész, a Ravasz András-Szarka Péter alkotópáros, valamint a Szirtes János irányításával tevékenykedő Ventus Graminis csoport pályaművei nyerték el leginkább a Pannon új, törökbálinti irodaházának műalkotásaira kiírt pályázat zsűrijének tetszését.
A művészeket és a Pannon Ház design koncepcióját sajtóbeszélgetés keretében mutatták be. A megvalósításra pályázatot írtak ki, amelyre közel száz műalkotás érkezett be. A terveket egy több körös kiválasztási folyamat során egy kéttagú szakmai zsűri bírálta el: Kopek Gábor, a Moholy- Nagy Művészeti Egyetem rektora, és Petrányi Zsolt, a Műcsarnok igazgatója.
Kulinyi István fejprofiljai © Pannon |
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
Közéjük Charles Leclerc fért be.