szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Érvényes lemezszerződése volt Takács Nikolasnak, az X-Faktor finalistájának, amikor jelentkezett az RTL Klub tehetségkutatójába - írja a hétfői Blikk. A kereskedelmi csatorna a lap szerint "sok pénzt remél" az énekestől, így kivásárolták a megkötött szerződésből.

A szlovákiai énekes a Blikk szerint tavaly április elején kötött szerződést a G-Mega Music Produkcióval, amely az egyik legnagyobb magyar kiadóval, az mTonnal közösen lemezszerződést is adott neki. Elkészült első klipje, Egy igaz szó címmel, amelyet három nyelven forgattak le, a cég ezen kívül összesen négymillió forintot költhetett Nikolas honlapjára, logójára, profi fotósorozatára, autogramkártyákra.

Nikolas Fan Club a Facebookon is
Facebook

Nikolas azonban azzal, hogy jelentkezett az X-Faktorba, "alaposan átvágta az őt felkaroló csapatot, akik milliókat öltek abba, hogy a fiú sikereket érjen el" - írja a lap. Az X-Faktor sztárjának lemezét ugyanis előre meghatározott kiadó jelentetheti meg, nem pedig az, ahová Nikolas korábban aláírt.

Az énekest kivásárolták a meglévő szerződéséből, a Blikk úgy tudja, a megállapodást maga Nikolas írta alá, ám mivel ő - bevallása szerint - nem rendelkezik akkora összeggel, hogy rendezze a szerződésszegése után felmerült milliós költségeket, vagy a kereskedelmi csatorna vagy pedig egy menedzsercég fektetett be a szlovákiai énekes karrierjébe.

"2010 májusában tudomásunkra jutott, hogy Nikolas a G-Mega Musickal kötött érvényes és hatályban lévő, kizárólagos menedzsmentszerződése ellenére jelentkezett az RTL Klub X-Faktor című műsorába, úgy, hogy erről a G-Mega Musicot és így kiadóját, az mTont sem tájékoztatta" - állt a cég honlapján a mostani megállapodás előtt. "Megegyeztünk, és nem akarok erről többet beszélni" - mondta a Blikknek szűkszavúan Kiss Gábor, a G-Mega Music művészeti vezetője.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

A TV2-vezér az új stratégiáról és a Megasztár kontra X-Faktor jelenségről

A TV2 október végén kinevezett vezérigazgatója, Simon Zsolt a Heti Válasznak adott interjúban kifejtette, elég nagyok már hozzá, hogy ne akarjanak még nagyobbak lenni. Már nem az RTL legyőzése, hanem a portfólióépítés a céljuk, amit a digitális és küszöbön álló interaktív tévézés korában nem lehet elkerülni.

hvg.hu Tech

A tévémaci lenyomja Radnótit a Facebookon

A közösségi oldal statisztikáit eddig csak egyetlen oldalon lehetett követni, nemrégiben azonban létrejött egy kifejezetten a magyar Facebook-felhasználók viselkedését vizsgáló oldal is. A Facebooker nevű oldalról megtudhatjuk, hogy a magyarok szerint melyik a legnépszerűbb márka, közéleti személyiség, vagy éppen rajzfilmfigura a közösségi oldalon.

Kult

Elton John nem szereti az X-faktort

Sir Elton John szerint az ilyen műsorokban felbukkanó, kiemelkedő tehetségeknek sem garantált a tartós siker. "Valószínűleg én sem jutnék tovább, ha beneveznék egy ilyenbe" - mondta.

hvg.hu Shake

“Mi a fészkes fene volt ez?”

A brit X-factor tehetségkutató versenyt megszállta két ördöngős, teljességgel tehetségtelen, ám kétség kívül elbűvölő ikerfiú. A közönséget nem érdekli, hogy sem énekelni, sem táncolni nem tudnak, a lényeg, hogy “cukik”.