A szlovákiai énekes a Blikk szerint tavaly április elején kötött szerződést a G-Mega Music Produkcióval, amely az egyik legnagyobb magyar kiadóval, az mTonnal közösen lemezszerződést is adott neki. Elkészült első klipje, Egy igaz szó címmel, amelyet három nyelven forgattak le, a cég ezen kívül összesen négymillió forintot költhetett Nikolas honlapjára, logójára, profi fotósorozatára, autogramkártyákra.

Nikolas Fan Club a Facebookon is
Facebook
Nikolas azonban azzal, hogy jelentkezett az X-Faktorba, "alaposan átvágta az őt felkaroló csapatot, akik milliókat öltek abba, hogy a fiú sikereket érjen el" - írja a lap. Az X-Faktor sztárjának lemezét ugyanis előre meghatározott kiadó jelentetheti meg, nem pedig az, ahová Nikolas korábban aláírt.
Az énekest kivásárolták a meglévő szerződéséből, a Blikk úgy tudja, a megállapodást maga Nikolas írta alá, ám mivel ő - bevallása szerint - nem rendelkezik akkora összeggel, hogy rendezze a szerződésszegése után felmerült milliós költségeket, vagy a kereskedelmi csatorna vagy pedig egy menedzsercég fektetett be a szlovákiai énekes karrierjébe.
"2010 májusában tudomásunkra jutott, hogy Nikolas a G-Mega Musickal kötött érvényes és hatályban lévő, kizárólagos menedzsmentszerződése ellenére jelentkezett az RTL Klub X-Faktor című műsorába, úgy, hogy erről a G-Mega Musicot és így kiadóját, az mTont sem tájékoztatta" - állt a cég honlapján a mostani megállapodás előtt. "Megegyeztünk, és nem akarok erről többet beszélni" - mondta a Blikknek szűkszavúan Kiss Gábor, a G-Mega Music művészeti vezetője.