szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A londoni metró nyilvános öngyilkosságellenes plakátjai nyerték a legjobb kamureklám díját.

Eredményt hirdettek a Chip Shop Awardson, a betiltott, lopott, obszcén és majdnem minden szempontból vállalhatatlan reklámok versenyén, ahová olyan reklámokat lehet nevezni, amelyeknek nem volt ügyfele, vagy épp más ügynökségé az ügyfél. A versenyt 2002-ben indították el azzal a céllal, hogy olyan reklámok is megmérettessenek, amelyeket az ügyfél nem fogadott el, vagy simán csak az íróasztalfióknak készültek – írja a Kreatív Online.

A verseny idei jelöltjeit és díjazottait most jelentették be, a fődíjat egy, a londoni tömegközlekedési vállalatnak készített kamureklám nyerte, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy igyekezzünk kerülni a nyilvános öngyilkosságot, inkább otthon öljük meg magunkat, és ne a metró elé ugorva.

Közönségdíjat kapott a gyermekek elhízása elleni kampány, ami több híres gyártó elhízott kabalafiguráját ábrázolja. A zsűrielnök díját az IKEA reklámja kapta meg, amin ingyen hóembert osztogatnak, de kis összeszerelés azért szükséges hozzá.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
365-nél jár a forint-euró árfolyam

365-nél jár a forint-euró árfolyam

Megszületett a szupermodell Gigi Hadid gyereke

Megszületett a szupermodell Gigi Hadid gyereke

Micheliszék bojkottálják a nürburgringi WTCR-futamot

Micheliszék bojkottálják a nürburgringi WTCR-futamot