szerző:
hvg.hu

A londoni metró nyilvános öngyilkosságellenes plakátjai nyerték a legjobb kamureklám díját.

Eredményt hirdettek a Chip Shop Awardson, a betiltott, lopott, obszcén és majdnem minden szempontból vállalhatatlan reklámok versenyén, ahová olyan reklámokat lehet nevezni, amelyeknek nem volt ügyfele, vagy épp más ügynökségé az ügyfél. A versenyt 2002-ben indították el azzal a céllal, hogy olyan reklámok is megmérettessenek, amelyeket az ügyfél nem fogadott el, vagy simán csak az íróasztalfióknak készültek – írja a Kreatív Online.

A verseny idei jelöltjeit és díjazottait most jelentették be, a fődíjat egy, a londoni tömegközlekedési vállalatnak készített kamureklám nyerte, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy igyekezzünk kerülni a nyilvános öngyilkosságot, inkább otthon öljük meg magunkat, és ne a metró elé ugorva.

Közönségdíjat kapott a gyermekek elhízása elleni kampány, ami több híres gyártó elhízott kabalafiguráját ábrázolja. A zsűrielnök díját az IKEA reklámja kapta meg, amin ingyen hóembert osztogatnak, de kis összeszerelés azért szükséges hozzá.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Srí Lanka: Letartóztatták a merénylőket szállító sofőrt is

Srí Lanka: Letartóztatták a merénylőket szállító sofőrt is

Széllel, esővel folytatódik a lehűlés

Széllel, esővel folytatódik a lehűlés

Milyen egy 90 millió forintos új Bentleyvel kabriózni? Kipróbáltuk

Milyen egy 90 millió forintos új Bentleyvel kabriózni? Kipróbáltuk

Kellemetlen ember, mégis megkapta a legmagasabb francia kitüntetést

Kellemetlen ember, mégis megkapta a legmagasabb francia kitüntetést

Semjén Zsolt: Az európai identitás része az iszlámmal szembeni védekezés

Semjén Zsolt: Az európai identitás része az iszlámmal szembeni védekezés

Kiemelték az első fűtőelemet a fukusimai atomerőmű egyik reaktorából

Kiemelték az első fűtőelemet a fukusimai atomerőmű egyik reaktorából