szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A londoni metró nyilvános öngyilkosságellenes plakátjai nyerték a legjobb kamureklám díját.

Eredményt hirdettek a Chip Shop Awardson, a betiltott, lopott, obszcén és majdnem minden szempontból vállalhatatlan reklámok versenyén, ahová olyan reklámokat lehet nevezni, amelyeknek nem volt ügyfele, vagy épp más ügynökségé az ügyfél. A versenyt 2002-ben indították el azzal a céllal, hogy olyan reklámok is megmérettessenek, amelyeket az ügyfél nem fogadott el, vagy simán csak az íróasztalfióknak készültek – írja a Kreatív Online.

A verseny idei jelöltjeit és díjazottait most jelentették be, a fődíjat egy, a londoni tömegközlekedési vállalatnak készített kamureklám nyerte, ami arra hívja fel a figyelmet, hogy igyekezzünk kerülni a nyilvános öngyilkosságot, inkább otthon öljük meg magunkat, és ne a metró elé ugorva.

Közönségdíjat kapott a gyermekek elhízása elleni kampány, ami több híres gyártó elhízott kabalafiguráját ábrázolja. A zsűrielnök díját az IKEA reklámja kapta meg, amin ingyen hóembert osztogatnak, de kis összeszerelés azért szükséges hozzá.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!